Patagonia P-6 Logo Uprisal Hoody - New Navy

Akce
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
2 490 Kč –20 %
Patagonia P-6 Logo Uprisal Hoody
2 490 Kč –20 % 1 990 Kč
Skladem Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

POZOR! Mikina je UNISEX. Pro dámské číslování, je třeba vzít o číslo menší mikinu, takže pánská S je dámská M.

Klasická grafika na mikině s kapucí vyrobené z recyklovaných materiálů. Díky využití zbytků látek a recyklovaných lahví snižuje tento oděv naši závislost na primárních surovinách. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

100% recyklovaná směs polyesteru a bavlny
Vyrobeno ze 100% recyklovaného úpletu s kartáčovaným vnitřkem a přirozenou elasticitou; měkká a odolná tkanina je směsí 55 % recyklovaného polyesteru a 45 % recyklované bavlny.

Pohodlný svetr s kapucí
Klasická mikina s kapucí, nastavitelnou šňůrkou na kapuci a přední kapsou na ruce.

Pletené žebrové panely, manžety a spodní lem
Boční panely, manžety a spodní lem z žebrového úpletu; žebrované boční panely zajišťují lepší pohyblivost.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Mexiku.

Hmotnost
680 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz