Patagonia Fitz Roy Icon Uprisal Crew Sweatshirt - Ink Black

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 890 Kč
Skladem Skladem Skladem Vyprodáno Skladem Zvolte variantu
Varianta

Naše mikina Fitz Roy Icon Uprisal Crew Sweatshirt je vyrobena ze 100% recyklovaného úpletu, který má kartáčovaný vnitřek a přirozenou elasticitu. Díky využití zbytků látek a recyklovaných lahví snižuje tento oděv naši závislost na primárních materiálech. Šito s certifikací Fair Trade Certified™.

Recyklovaný
V 98 % naší řady jsou použity recyklované materiály.

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Mikina je unisex
    Velikosti k objednání jsou uvedené v pánských. Tedy pro dámskou velikost je potřeba si objednat vždy menší.

  • Směs 100% recyklovaného polyesteru a bavlny.
    Vyrobeno ze 100% recyklovaného úpletu s kartáčovaným vnitřkem a přirozenou elasticitou.

  • Klasická mikina s výstřihem
    Všestranná mikina s výstřihem je klasická a hodí se téměř na cokoli.

  • Panely, manžety a spodní lem z žebrového úpletu
    Boční panely, manžety a spodní lem z žebrového úpletu; žebrované boční panely zajišťují lepší pohyblivost.

  • Barvy bez PVC a ftalátů
    Sítotiskové barvy neobsahují PVC a ftaláty.

  • Podpora lidí, kteří tento výrobek vyrobili
    Šité s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

  • Země původu
    Vyrobeno v Mexiku.

  • Hmotnost
    526 g (18,6 oz)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz