M's Hydropeak Boardshorts - 18" Topa Stripe: Early Teal - Patagonia
Detailní popis produktu
Vlastnosti
Superlehká a rychleschnoucí strečová tkanina
Lehká a rychleschnoucí tkanina o hmotnosti 4,3 unce z 87 % z recyklovaného polyesteru a 13 % z elastanu se čtyřsměrným strečovým efektem, úpravou DWR bez PFC (odolná vodoodpudivá vrstva, která neobsahuje perfluorované chemikálie) a ochranou proti slunci UPF 40+.
Střih Performance Fit
Střih Performance Fit s tvarovaným pasem navrženým tak, aby se pohyboval
Hladký vnitřní šev pro pohodlí při pohybu
Hladké švy, které se netřepí
Podrobnosti o kapsách
Zadní kapsa s odvodem vody a poutkem na klíče
Bezpečná stahovací šňůrka
Texturovaná stahovací šňůrka pomáhá udržet uzel a plavky na sobě i při silnějším surfování.
Střední délka
Rozpětí nohavic je 18"
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šité s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří je vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno v Thajsku.
Hmotnost
142 g
Materiály
4,3 unce 87 % recyklovaného polyesteru/13 % elastanu se čtyřsměrnou strečovou úpravou, povrchovou úpravou DWR bez PFC (odolná vodoodpudivá vrstva, která neobsahuje perfluorované chemikálie) a ochranou proti slunci UPF 40+.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).