Patagonia M's Torrentshell 3L Jacket - Black
Detailní popis produktu
Funkce
100% recyklovaná nepromokavá/prodyšná tkanina na obličej
Voděodolný/prodyšný třívrstvý plášť H2No® Performance Standard s úpravou DWR bez PFC (odolná vodoodpudivá vrstva, která neobsahuje perfluorované chemikálie) poskytuje nejvyšší úroveň pohodlí a výkonu a dlouhodobou nepromokavost; šitý s certifikací Fair Trade Certified™.
Nastavitelná kapuce
Dvoucestně nastavitelná kapuce s laminovaným kšiltem se sroluje a uloží pomocí zjednodušené konstrukce se šňůrkou a háčkem.
Nákrčník s podšívkou z mikrofleecu
Krk s podšívkou z mikrofleecu poskytuje pohodlí a chrání nepromokavou/prodyšnou bariérou.
Zip uprostřed přední strany
Středový přední zip s vnějšími a vnitřními klopami proti bouřce a ochranou brady proti zapínání na zip.
Funkce kapes
Dvě kapsy na ruce a odvětrávací šikmé zipy s vnějšími klopami proti bouři.
Zapínání na suchý zip
Samostatné textilní manžety na suchý zip a nastavitelný spodní lem se stahovací šňůrkou chrání před srážkami.
Samostatné zasunutí do kapsy
Bunda se sama zasune do levé kapsy na ruce s poutkem na karabinku.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
400 g (14,1 oz)
Materiály
Plášť H2No® Performance Standard: třívrstvý, 3,5oz 50denní ECONYL® 100% recyklovaný nylonový ripstop, polykarbonátová PU membrána s 13% podílem biobavlny, trikotová zátěrka a DWR úprava bez PFC (odolná vodoodpudivá vrstva, která neobsahuje perfluorované chemikálie).
Šití s certifikací Fair Trade Certified™
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).