Men's Hydropeak Volley Shorts - 16" - Defend our Oceans: Santa Cruz Block Tidepool Blue - Patagonia

Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 990 Kč
Skladem Skladem Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Svěží pohled na klasický volejbalový styl doplněný o moderní funkčnost a výkonnostně strečovou tkaninu. Šité s certifikací Fair Trade™. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Lehký rychleschnoucí čtyřsměrně strečový recyklovaný polyester.
  • Elastický pas, který se snadno stahuje a má mírně volnější střih.
  • Detail Faux Fly
  • Boční kapsy na ruce a zadní našitá kapsa s odtokem a poutkem na klíče.
  • Texturovaná stahovací šňůrka pomáhá udržet uzel zajištěný a plavky na sobě při silnějším surfování.
  • Texturovaná stahovací šňůrka pomáhá udržet uzel a plavky na sobě i při silnějším surfování.
  • Rozpětí nohavic 16 palců

Hmotnost
184,27 g (6,5 oz)

Tkanina
4,3 unce 87 % recyklovaného polyesteru/13 % spandexu se čtyřsměrnou strečovou úpravou a povrchovou úpravou DWR bez PFC (odolná vodoodpudivá vrstva, která neobsahuje perfluorované chemikálie). Šité s certifikací Fair Trade Certified™

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz