Men's Long-Sleeved Capilene® Cool Daily Graphic Shirt - Borealis Green - Patagonia

Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 290 Kč
Vyprodáno Skladem Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Náš nejuniverzálnější technický top je vyroben pro použití na stezkách nebo na vodě s odolnou kontrolou zápachu HeiQ® Fresh a ochranou proti slunci 50+ UPF. Tyto svršky jsou navrženy tak, aby vám zajistily pohodlí, když tvrdě pracujete v chladných až horkých podmínkách, a jsou vyrobeny z 50–100 % recyklovaného polyesteru. Šité s certifikací Fair Trade™. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Vsazené rukávy pro lepší pohyblivost a padnutí
  • Strečová tkanina poskytuje větší pohodlí při aktivitách ve vodě i mimo ni
  • Vyrobeno z materiálu miDori™ bioSoft pro větší odvod vlhkosti a měkkost a z odolného materiálu HeiQ® Fresh proti zápachu, který udržuje svěžest.
  • Ochrana proti slunci 50+ UPF
  • Umělci podle barevného kódu: Neil Hubert (FHWH); originální grafika Patagonia (PLFE BOLW HEGX RIBX BIBX)
  • Šité s certifikací Fair Trade™

Hmotnost
153,09 g (5,4 oz)

Tkanina
Pevná látka: 3,7 unce 100% recyklovaného polyesterového žerzeje. Vřesové a křížové barvy: Materiál: 3,7 unce 100% polyesterový (50% recyklovaný) žerzej. Vše s technologií miDori™ bioSoft pro větší odvod vlhkosti a měkkost HeiQ® Fresh s trvanlivou ochranou proti zápachu a ochranou proti slunci 50+ UPF. Tkanina je certifikována jako schválená pro bluesign®. Šité s certifikací Fair Trade Certified™

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz