Pánská bunda M's Houdini Jacket Black - Patagonia
Detailní popis produktu
Vlastnosti
Technologie DWR bez obsahu PFC
Peříčkový 100% recyklovaný nylonový ripstop s povrchovou úpravou DWR bez PFC (odolná vodoodpudivá vrstva, která neobsahuje perfluorované chemikálie).
Integrovaný pytel na věci
Náprsní kapsa na zip se díky vyztuženému poutku s karabinou přemění na vycpávkový vak.
Úzký střih se spadlým lemem
Úzký střih s mírně spadlým koncem pro lepší přizpůsobení při pohybu.
Nastavitelná kapuce
Kapuce se nastavuje jedním tahem a nebrání perifernímu vidění.
Polopružné manžety a spodní lem se stahovací šňůrkou
Odolné polopružné manžety; spodní lem se stahovací šňůrkou
Viditelnost za špatného osvětlení
Reflexní logo P-6 na levé straně hrudi
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
105 g
Materiály
1,2oz 100% recyklovaný nylonový ripstop s povrchovou úpravou DWR bez PFC (odolná vodoodpudivá vrstva, která neobsahuje perfluorované chemikálie).
Šitý s certifikací Fair Trade Certified™
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).