Patagonia Baby Retro-X® Fleece Hoody - Natural w/New Navy

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
2 490 Kč
Skladem Skladem Skladem Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Dětská mikina Retro-X® Hoody poskytuje větruodolné teplo díky měkkému ½“ polyesterovému rounu z recyklovaného polyesteru. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • 100% Recycled Polyester Fleece and Lining

    Soft, cozy 100% recycled polyester ½"-pile fleece body fabric, with a 100% recycled polyester taffeta lining for wind protection

  • Three-Panel Hood

    Three-panel hood offers warmth

  • Full-Length, Center-Front Zipper

    Full-length, center-front zipper with an internal wind flap to protect against the elements

  • Chest and Handwarmer Pockets

    Two welted handwarmer pockets with zippers and outside stitching detail for durability, and one drop-in chest pocket

  • Webbing Pulls

    Center-front zipper and handwarmer pockets have webbing pulls for ease of use

  • Elastic Binding

    Elastic binding at the hood opening, center-front zipper, cuffs and hem provides a secure fit

  • Durably Built and Made in a Fair Trade Certified™ Factory

    Built with wear to spare, this garment has our hand-it-down ID label; made in a Fair Trade Certified™ factory, which means the people who made this product earned a premium for their labor

  • Country of Origin

    Made in Vietnam.

  • Weight

    292 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz