Patagonia Black Hole Duffel 55L - Matte Unity Fitz: Ink Black
Detailní popis produktu
Extrémně odolná, povětrnostním vlivům odolná, 100% recyklovaná tkanina
Vyrobeno ze 100% recyklovaného polyesterového ripstopu odolného proti povětrnostním vlivům a oděru s matným, postindustriálním recyklovaným TPU laminátem.
Odnímatelné, ergonomické ramenní popruhy
Polstrované odnímatelné ramenní popruhy umožňují nosit tašku Black Hole® Duffel jako batoh a lze je odepnout, když ji nepoužíváte; vyztužené rukojeti odolávají příliš horlivým pracovníkům odbavujících zavazadla.
Boční kapsa na zip je přístupná zvenku nebo zevnitř tašky, a když je prázdná, taška se do ní nacpe, aby byla kompaktní a samostatná; vnitřní síťovaná kapsa ve víku udržuje základní věci uspořádané a po ruce.
Polstrovaná základna chrání obsah tašky před nerovnostmi terénu a tvrdými nárazy.
Pevné řetězy Daisy
Robustní, vyztužené vnější řetízky poskytují nesčetné možnosti upevnění dalšího vybavení
Páruje se s kufry Black Hole® Cubes
Zhruba se do něj vejdou až tři kufry Black Hole® Cubes - 14 l, s dalším prostorem pro několik dalších předmětů
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
1,180 g
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).