Patagonia Black Hole Pack 32l - Black
Detailní popis produktu
Extrémně odolná, povětrnostním vlivům odolná, 100% recyklovaná tkanina
Pevný 100% recyklovaný polyester ripstop s matným laminátem z recyklované TPU fólie odolným proti povětrnostním vlivům.
Prostorná hlavní přihrádka
Snadno přístupná hlavní přihrádka na zip je prostorná, s kapsou ze síťoviny na zip pro organizaci; dvě velké kapsy na zip na přední straně a v horní části batohu udržují nezbytné věci po ruce.
Kapsa na notebook
Polstrovaná přihrádka na notebook je vhodná pro většinu 15“ notebooků a je snadno přístupná bočním zipem.
Prodyšný zadní panel
Zádový panel z materiálu Airmesh pro pohodlí a lepší ventilaci, s polstrovanými ramenními popruhy a hrudním popruhem.
Stohování na kolečkových zavazadlech
Rukojeť zadního panelu slouží jako průchodka, takže batoh můžete naskládat na pojízdné zavazadlo
Možnosti pro další výbavu
Vyztužené madlo na horní straně; dvě boční kapsy z elastické tkaniny pojmou láhev s vodou nebo průvodce; přední řetízky pro připevnění na batoh.
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
760 g
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).