Patagonia Black Hole Waist Pack 5L - Black

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 890 Kč
Skladem

Utilitární batoh s objemem 5 litrů a dostatečným úložným prostorem do města nebo jako další vrstva na stezku. Vyroben ze 100% recyklované tkaniny na tělo, podšívky a popruhů. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Extrémně odolná, povětrnostním vlivům odolná, 100% recyklovaná tkanina
Pevná recyklovaná polyesterová ripstop tkanina s vysoce odolnou laminací z TPU fólie proti povětrnostním vlivům.

Dvě kapsy pro organizaci vybavení
Jednokomorový užitkový batoh s objemem 5 litrů a vnitřní síťovanou kapsou a přední kapsou na zip.

Chladivá a pohodlná síťovina
Vysoce prodyšný bederní panel ze síťoviny pro pohodlí při nošení


Strečové kapsy na láhve s vodou pojmou různé láhve


38mm bederní pás, který je měkký a pohodlný

Boční kompresní popruh
Kompresní popruhy udržují náklad blízko těla

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
320 g (11,3 oz)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz