Patagonia Fieldsmith Hip Pack 5L - Black

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 590 Kč
Skladem

Batoh Fieldsmith Hip Pack je všestranně použitelný, abyste měli vše potřebné po ruce, ať už vás den zavede kamkoli. Tento pětilitrový batoh je vyroben z odolné organické bavlny, má kapsy na zip a lze jej nosit na několik způsobů. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Plátno z organické bavlny
Voděodolné, odolné plátno ze 100% organické bavlny s lehkou podšívkou ze 100% recyklovaného polyesteru.

Organizace výbavy
Velká hlavní přihrádka s vnitřní kapsou ze síťoviny a vnější kapsa na zip na drobnosti.

Nošení na více způsobů
Můžete ji nosit jako batoh přes bok nebo tašku přes tělo; lze ji také použít jako organizér v podobě kostky na delší cesty

Prodyšný zadní panel
Prodyšný síťovaný zádový panel vám zajistí pohodlí při celodenním nošení

Řetízky se sedmikráskami
Řetízky na připevnění dalšího vybavení

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
240 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz