Patagonia Kids' Lightweight Graphic Hoody Sweatshirt

Akce
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 590 Kč –12 %
Patagonia Kids' Lightweight Graphic Hoody Sweatshirt
1 590 Kč –12 % 1 390 Kč
Vyprodáno Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Tato mikina je vyrobena z lehké a měkké směsi organické bavlny a polyesteru, hřeje jako mikina a lze ji vrstvit přes tričko. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Směs organické bavlny a polyesteru
Mikina s kapucí, která je vyrobena z měkké a příjemné směsi 60 % organické bavlny a 40 % polyesteru.

Klokaní kapsa
Přední klokaní kapsa

Manžety a spodní lem z žebrového úpletu
Žebrový úplet na manžetách a lemu pomáhá udržet teplo.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Podpora lidí, kteří tento výrobek vyrobili
Ušito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Indii.

Hmotnost
241 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz