Patagonia M's Downdrift Vest - Shelter Brown
Detailní popis produktu
Specifikace a vlastnosti
Skořepina je vyrobena ze 100% recyklovaného nylonu NetPlus® z recyklovaných rybářských sítí, který pomáhá snižovat znečištění oceánů plasty; s odolnou vodoodpudivou úpravou (DWR) vyrobenou bez perfluorovaných chemikálií (PFC/PFAS), která odvádí lehkou vlhkost.
Podšívka je vyrobena ze 100% recyklovaného polyesterového taftu s odolnou vodoodpudivou úpravou (DWR) vyrobenou bez perfluorovaných chemikálií (PFC/PFAS).
Zateplení hřejivým 100% recyklovaným prachovým peřím o síle 600 plniv (kachní a husí peří regenerované z výrobků z prachového peří).
Dvoucestný zip Vision® po celé délce, uprostřed přední strany, s krytou légou, která se zapíná na kovové patentky pro ochranu proti větru a optimální teplo.
Podrobnosti o kapsách
Dvě přední kapsy s dvojitým vstupem na patentky pojmou vaše nezbytnosti a ochrání vaše ruce v chladných podmínkách; jedna bezpečná vnitřní náprsní kapsa na zip uchová cennosti v bezpečí.
Mírně spadlý spodní lem
Spodní lem je mírně spadlý
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
595 g
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).