Patagonia Men's Baggies™ Shorts - 5" - High Hopes Geo: Salamander Green

Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 690 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Tyto odolné, multifunkční šortky mají síťovanou podšívku a jsou určeny pro použití ve vodě i mimo ni. Jsou vyrobeny z rychleschnoucího 100% recyklovaného nylonu NetPlus® vyrobeného z recyklovaných rybářských sítí, který pomáhá snižovat znečištění oceánů plasty; s odolnou vodoodpudivou úpravou (DWR) vyrobenou bez perfluorovaných chemikálií (PFC/PFAS). Rozpětí nohavic je 5" (13 cm). Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Podrobnosti o látce
Tělo je vyrobeno ze 100% recyklovaného nylonu NetPlus® z recyklovaných rybářských sítí, který pomáhá snižovat znečištění oceánů plasty; s odolnou vodoodpudivou úpravou (DWR), která je vyrobena bez perfluorovaných chemikálií a pomáhá odvádět lehkou vlhkost.

Síťovaná podšívka
Šortky mají podšívku z recyklované polyesterové síťoviny, která rychle schne.

Elastický pas
Elastický pas s vnitřní stahovací šňůrkou pro přizpůsobení střihu

Podrobnosti o kapsách
Svislé boční kapsy snižují odpor vody a mají odtokové a vysoušecí síťované rohy v kapsách; jedna pravá zadní kapsa má klopu, která se pro bezpečnost uzavírá nízkoprofilovým patentem.

Délka rozkroku
Rozteč nohavic 5" (13 cm)

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Nikaragui a na Srí Lance.

Hmotnost
204 g

Nevyplňujte toto pole:
LF Avatar autora Page not found - ROAM. How Digital Signals Transform Business and Protect Companies 20.11.2024 18:53
Hi there Page not found - ROAM. my name is Lucy from X best world ou and I wanted to introduce you to this digital product that helps, through visual psychology, to increase sales in some cases, in other cases safety at work and more, it has various outlets. Did you know that people are up to four times more likely to notice digital signage than traditional printed signs? By exploiting movement, bright colors and personalized messages in real time, digital signage transforms the shopping experience, connecting customers to the brand in a deeper and more memorable way. Below you will find a link where with a detailed and schematic blog article you can better understand how it works on a psychological level on end users : https://www.bestqtf.org/2133552_yodeck-understanding-the-psychology-of-shoppers Or I will attach the link directly to the company that markets it where you can find the same explanations and the cost of only 8 dollars a month to use it. www.yodeck.com/?ref=zgu3ndu From 11 november Yodeck is offering an exclusive 20% discount on any new screen orders using code ‘GIFT20’ Try to understand how it works and how it can help you increase your business, your business security and more based on your product category. We are pleased to introduce  fragrance diffusers equipped with an acoustic system, ideal for offices, stores, waiting rooms, meeting rooms, hotels, restaurants, and more. The offer includes a discount of up to 50% on the product, along with a $50 gift card. These offers are privately reserved and include the gift card; to access them, visit the “Private Offers” page on our website (www.bestqtf.org),at the following link :https://www.bestqtf.org/office-products/private-offers accessible with the password: private2024. Best regards Lucy Frick X Best World Ou www.bestqtf.org
Odpovědět

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz