Patagonia Men's Corduroy Shirt - Smolder Blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
3 290 Kč
Skladem Skladem Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Manšestrová košile je každodenní volbou, ať už ji obléknete nahoru, nebo dolů, protože je odolná, pohodlná a má nadčasový styl. Je vyrobena ze 100% organické bavlny o 14 vláknech, která vydrží každodenní nošení i zábavu. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Podrobnosti o látce
Vyrobeno z měkkého a zároveň odolného manšestru ze 100% organické bavlny o 14 vláknech.

Klasické zapínání na knoflíky
Zapínání na knoflíky umožňuje regulovat teplotu po celý den.

Podrobnosti o kapsách
Dvě náprsní kapsy s klopami a zapínáním na jeden knoflík udrží vaše nezbytnosti v bezpečí a dostupné.

Nastavitelné manžety
V chladnějších dnech si můžete manžety zapnout, nebo je nosit rozepnuté, abyste si při oteplení mohli rukávy vyhrnout až k loktům.

Košilový lem
Spodní lem košile lze zastrčit nebo nosit rozepnutý pro větší krytí.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, získali za svou práci prémii.

Země původu
Vyrobeno na Srí Lance.

Hmotnost
629 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz