Patagonia Men's Fjord Loft Shirt - Forested: Nest Brown

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
4 190 Kč
Skladem
Varianta

Košile Fjord Loft, která je evolucí našeho oblíbeného flanelu Fjord Flannel, využívá těžší, přikrývku připomínající 100% organickou bavlnu, která vás zahalí do odolného tepla a pohodlí. Díky klasickému střihu, zapínání na knoflíky, náprsním kapsám a košilovému lemu se tato košile hodí ke všemu - dokonce i ke spánku. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vyrobeno z měkkého a zároveň odolného flanelu ze 100% organické bavlny.

Tradiční design s knoflíky vpředu
Klasická košile s dlouhými rukávy a límečkem na knoflíky pro každodenní nošení a pohodlí.

Podrobnosti o kapsách
Dvě náprsní kapsy s klopami a zapínáním na jeden knoflík udrží vaše nezbytnosti v bezpečí a dostupné.

Košilový lem
Košile s ohrnutým lemem se dá zastrčit nebo nosit rozhalená pro větší krytí.

Detaily manžet
Manžety se zapínáním na jeden knoflík lze nosit rozepnuté, takže si můžete rukávy vyhrnout až za lokty.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, získali za svou práci prémii.

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
635 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz