Patagonia Men's Nano Puff® Vest - Pufferfish Gold
Detailní popis produktu
100% recyklovaná skořepinová tkanina
Lehká 100% recyklovaná polyesterová ripstopová tkanina s odolnou vodoodpudivou úpravou (DWR) vyrobená bez perfluorovaných chemikálií (PFC/PFAS).
100% recyklovaná izolace
60g izolace PrimaLoft® Gold Insulation Eco ze 100% recyklovaného polyesteru s technologií P.U.R.E.™ (Produced Using Reduced Emissions) poskytuje vynikající teplo při své hmotnosti, zůstává teplá i za mokra a snižuje emise oxidu uhličitého ve srovnání s běžnými výrobními metodami.
Horizontální vzor prošívání
Cihlový vzor prošívání s vodorovnými prošívanými liniemi na bočních panelech stabilizuje izolaci a používá odolné vlákno pro zvýšení odolnosti proti oděru
Středový přední zip
Středový přední zip má vnitřní klopu proti bouři a garáž na zip u brady pro pohodlí těsně u kůže.
Vlastnosti kapes
Dvě kapsy na zip na ruce mají čistě zakončené zipové garáže; vnitřní náprsní kapsa na zip slouží jako kapsář se zesíleným poutkem na karabinu.
Utěsněná hřejivost
Stahovací šňůrkou nastavitelný spodní lem uzavírá teplo
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
227 g
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).