Patagonia Men's Synchilla Snap-T Fleece Pullover - Seabird Grey

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
3 790 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Teplý a odolný pulovr z recyklovaného polyesteru Synchilla® proslavil fleece s klasickou kapsou a náprsenkou Snap-T. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Teplý a odolný fleece
Vyrobeno ze 100% recyklovaného polyesteru s oboustranným fleecem, který je měkký, zachycuje teplo a rychle schne; se 100% recyklovaným nylonem v plátnové vazbě a náprsní kapsou.
Klasický střih svetru Snap-T zahrnuje přední kapsu ze čtyř recyklovaného nylonu pro snadné odvětrávání a stojáček pro měkké teplo na krku.
Do levé náprsní kapsy se vejdou nezbytné věci na celý den: má klopu se zapínáním na patentku pro větší bezpečnost
Rukávy s Y-spoji pro lepší pohyblivost v ramenou a pažích.
Manžety a spodní lem jsou lemovány tvarově stálým, oděruvzdorným spandexem, který nepropouští chladný vzduch a je měkký a příjemný na kůži.
Délka přes boky poskytuje dodatečné krytí a dobře se kombinuje s bederním pásem nebo postrojem.
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, získali za svou práci prémii.

Země původu
Vyrobeno v Nikaragui a Salvadoru.

Hmotnost
530 g 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz