Patagonia Merganzer Hat - Water People Banner: Pufferfish Gold
Detailní popis produktu
Podrobnosti o látce
Prodyšná tkanina je vyrobena z 96 % z recyklovaného nylonu NetPlus®, který je vyroben z recyklovaných rybářských sítí a pomáhá snižovat znečištění oceánů plasty / 4 % elastanu; s povrchovou úpravou DWR (odolná vodoodpudivá úprava), která je vyrobena bez PFC (perfluorovaných chemikálií) a odvádí lehkou vlhkost.
Plovoucí okraj snižující oslnění
Měkký, splývavý lem má tmavý podbradek, který snižuje oslnění a chrání oči před sluncem.
Skladný pásek pod bradou
Provázek na okraji slouží jako dvojitý podbradní pásek, který udrží klobouk na místě při potápění s kachnou, aniž by vypadal nepatřičně daleko od vln.
Bezpečné uchycení na vodě
Nízkoprofilová, nastavitelná, rychloupínací spona v zadní části zajišťuje pevné uchycení; diskrétní kotvička na vodítku udrží čepici v bezpečí, i když je ponořená.
Rychle odvádějící pot vnitřní pásek
Lehká nízkoprofilová potní páska nabízí regulaci vlhkosti a teploty, s technologií MiDori® bioSoft pro větší odvod vlhkosti a měkkost a s technologií HeiQ® Mint proti zápachu.
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno v Číně.
Hmotnost
69 g
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).