Patagonia Regenerative Organic Certified Cotton Essential Top - Wispy Green

Neohodnoceno
Značka: Patagonia
2 290 Kč
Skladem
Varianta

Pohodlná mikina s výstřihem vyrobená ze 100% froté bavlny s certifikátem Regenerative Organic Certified™ pro běžné každodenní nošení.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Měkká 100% regenerační froté tkanina z organické bavlny s certifikací Organic Certified™
Vyrobeno z měkkého a příjemného froté ze 100% regenerační organické certifikované bavlny: Bavlna Regenerative Organic Certified™ pochází z farem, které se snaží o dosažení nejvyššího ekologického standardu, jehož cílem je obnova půdy, dodržování dobrých životních podmínek zvířat a zlepšení života zemědělců; tyto postupy snižují emise skleníkových plynů a mohou pomoci zachytit více uhlíku než konvenční zemědělství.

Pulovr s raglánovými rukávy a výstřihem.
Jednoduchý pulovr s raglánovými rukávy a výstřihem.
Žebrový úplet u výstřihu, manžet a spodního lemu je příjemný na kůži a udržuje teplo.
Retro logo Fitz Roy na levé straně hrudi
Uvolněný střih

Země původu
Vyrobeno v Indii.

Hmotnost
369g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz