Patagonia Range Cap - Nest Brown
Detailní popis produktu
Funkce
Tkanina z organické bavlny
Tělo klobouku je vyrobeno z organického bavlněného plátna.
Látka na okraj a knoflíky
Látka lemu a knoflíku je vyrobena ze 78 % z regenerativní organické certifikované bavlny (Regenerative Organic Certified™) / 20 % z recyklované bavlny / 2 % z recyklovaného spandexu barveného pěnovou džínovinou; bavlna ROC™ pochází z farem praktikujících nejvyšší ekologický standard, jehož cílem je obnova půdy, respektování dobrých životních podmínek zvířat a zlepšení života zemědělců; tyto postupy snižují emise skleníkových plynů a mohou pomoci zachytit více uhlíku než konvenční zemědělství
Podpora lidí, kteří tento výrobek vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, získali za svou práci prémii.
Fair Trade Certified™ Sewn
Šitý s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno v Číně.
Hmotnost
102 g (3,6 oz)
Materiály
Tělo: 7,5 unce plátna ze 100% organické bavlny
Okraj a knoflík: 9,5 oz: 78% regenerativní organická certifikovaná bavlna/20% recyklovaná bavlna/2% recyklovaný spandex, pěnově barvený denim.
Šito s certifikací Fair Trade Certified™
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).