Patagonia Woman's Torrentshell 3L Jacket - Black
Detailní popis produktu
Funkce
- 100% recyklovaná voděodolná/prodyšná tkanina na obličej
3vrstvá voděodolná/prodyšná skořepina H2No™ Performance Standard poskytuje nejvyšší úroveň pohodlí a výkonu a dlouhodobou voděodolnost; Šité s certifikací Fair Trade™ - Nastavitelná kapuce
Obousměrně nastavitelná kapuce s laminovaným kšiltem se shrne a složí se zjednodušeným designem šňůrky a háčku - Krk podšitý mikrofleecem
Krk s mikrofleecovou podšívkou poskytuje pohodlí a chrání voděodolnou/prodyšnou bariérou - Přední středový zip
Přední zip uprostřed bez zadrhnutí s vnějšími a vnitřními chlopněmi a garážovým chráničem brady na zip - Funkce kapes
Dvě kapsy na ohřívače rukou a větrací zipy s všitými vnějšími klopami a zipy s DWR (trvanlivou vodoodpudivou) úpravou - Uzávěry na suchý zip
Manžetové uzávěry na suchý zip a nastavitelný lem se stahovací šňůrkou utěsňují srážky - Samostatné věci do kapsy
Bunda se samovypne do levé kapsy na ohřívač ruky s poutkem na karabinu - Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu. - Hmotnost
354 g (12,5 oz) - Materiály
H2No™ Performance Standard skořepina: 3vrstvá, 3,3 oz 50 denier ECONYL® 100% recyklovaný nylonový ripstop povrch, polykarbonátová PU membrána s 13% podílem na biologické bázi, trikotový podklad a DWR (odolná vodoodpudivá) povrchová úprava
Látka je certifikována jako schválená bluesign®
Šité s certifikací Fair Trade™
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).